KONTINGENTSATSER FOR SÆSON 2024

KONTIGENTPRIS ALDERSGRUPPE
 Tennis Junior450 kr.For spillere under 25 år.
 Tennis Senior850 kr.For spillere fra 25 år og op efter.
 Tennis + Padel Junior1.100 kr.Kan spille tennis og padel på alle tidspunkter - for spillere under 25 år.
 Tennis + Padel Senior1.500 kr.Kan spille tennis og padel på alle tidspunkter - for spillere fra 25 år og op efter.
 Padel Junior800 kr.Kan spille padel på alle tidspunkter - for spillere under 25 år.
 Padel Senior1.000 kr.Kan spille padel på alle tidspunkter - for spillere fra og over 25 år.

Familiekontingent (Tennis)

Familiekontingent (Tennis+padel)

2.150  kr.

3.000 kr.

Familiekontingent gælder for 2 seniorspillere og et ubegrænset
antal ungdomsspillere som er i familie og bor på samme husstandsadresse.

Kontakt soeren@iverzen.dk hvis du ønsker at oprette et familie kontingent.

TRÆNINGSTILBUD     PRIS MÅLGRUPPE
 Juniortræning 300 kr.

Alle træningstilbud for juniorspillere er med uddannede instruktører og der vil altid være minimum to trænere til stede. Vores trænere er uddannede af henholdsvis Dansk Tennis Forbund og DGI. Alle træningstilbud forudsætter et medlemskab af HOG Tennis.

Seniortræning 300 kr.

Der er en lang række træningstilbud for seniorspillere i HOG Tennis. Lige fra elitetræning for vores 1. holdsspillere til begyndertræning og vores nye tilbud Q-tennis specifikt målrettet til kvinder. Alle træningstilbud forudsætter et medlemskab af HOG Tennis. Man kan frit benytte HOG Tennis træningsbolde ved egen banereservation, hvis man er del af et træningshold.

Senior 60+ hold 150 kr.
Seniorspillere over 60 år har mulighed for at tilmelde sig et hold, hvor der hver tirsdag og fredag fra kl. 9.00 - 12.00 spilles double med forskellige med- og modspillere. Man kan frit benytte HOG Tennis træningsbolde ved egen banereservation, hvis man er del af dette hold.

HOG Tennis    |    Ådalsvej 94    |    8382 Hinnerup     |    Tlf. 23338512