BLIV MEDLEM I HOG TENNIS

For at blive medlem af HOG Tennis skal man have en profil i HOG. Det får du ved at følge nedenstående vejledning.
Hvis du allerede har en profil, så skal du springe over første skridt.

1) Opret din profil ved (i øverste højre hjørne) at klikke på Opret profil.
- Når det er gjort, modtager du en email som kvittering.

2) Herefter kan du blive medlem ved at betale dit kontingent. Det gør du ved at klikke på Banebooking (i øverste menulinje). Derfra går du ind på Betal her og vælger det abonnement, du vil købe.

3) Hvis du vil være med på et træningshold, så skal du tilmelde dig til det. Du kan finde holdoversigten og tilmelde dig på forsidens menulinje under Træningstilbud.

Ønsker I at tegne et familieabonnement, så købes der medlemskab til 2 vokse og 1 barn som ovenfor. Herefter skriver I til soeren@iverzen.dk med de ekstra familiemedlemmer, som skal oprettes. De vil så blive tilmeldt gratis.

Du er altid velkommen til at kontakte formand Søren Hjørlund (23338512), hvis der er problemer med tilmeldingen.