HOG KLUBTØJ - BESTIL OG SE GODT UD PÅ BANERNE

HOG Tennis har lavet et samarbejde med den danske leverandør Jac Company. De har lavet en oversigt over det klubtøj fra mærket FILA, som vi kan bestille. Du kan se udvalget nederst på siden.

Det er inddelt i pige/dame og drenge/herre. Det er kun muligt at få HOG-logo på overdelene. Aftalen betyder, at du kan have tøjet inden for få dage efter bestilling. Modsat tidligere skal du bare selv hente det inde hos InSport (Klostergade 28, Aarhus).

Vores samarbejde med Jac Company indebærer også, at HOG Tennis-medlemmer får 25 procent på alle bestillinger. Vi skal bare huske at skrive det på bestillingssedlen (info følger i guiden nedenfor).

Faktisk gælder de 25 procent ikke kun på klubtøj - det gælder ALT fra Jac Company og altså ikke kun FILA-produkter.

Herunder er fremgangsmåden for at bestille klubtøj med 25 procents besparelse og med HOG-logo på:

(I dette eksempel vil vi gerne bestille en herre-polo)

1: Gå ind på jaccompany.dk.

2: Vælg 'FILA' --> 'MENS' --> 'POLO'.

3: Find produktet - i dette tilfælde 'FILA POLO JAMIE', og vælg den ønskede størrelse.

4: Når du er færdig med at vælge produkter, så gå til 'Indkøbskurv' øverst i højre hjørne.

5: Nederst i indkøbskurven kan du skrive en rabatkode. Skriv 'HOGTENNIS25' i feltet og tryk på 'opdater' - så kommer der 25 procent rabat på hele bestillingen.

6: Klik dig videre 'Til bestilling', og udfyld al din information. Skal der klublogo på (og det giver jo mening, når det er klubtøj), så skal du vinge af i feltet 'HOG Tennis Logo' under 'Gaveindpakning'. Du skal IKKE skrive noget i 'Indtast gavehilsen' eller 'Gavehilsen fra'. Skal der skrives mere på trøjen - for eksempel navn - så skriv det i feltet 'Bemærkning til forsendelse'.

7: Afhentningsbutikken bør være sat på InSport, men dobbelttjek alligevel under 'Afhentningsbutik'.

8: Betal.

9: Opstår der spørgsmål, så ring til Allan Larsen fra Jac Company (29 40 14 77) eller Mads Lerche fra HOG Tennis (20 24 37 93).

PS: Kan du ikke finde det ønskede produkt på hjemmesiden, så er årsagen, at Jac Company ikke har varen på lager. Ring til Allan Larsen for at høre om tidshorisonten på det ønskede produkt.