Køb kontingent til Padel for hele 2024

Nu er det muligt at købe to typer at kontingenter som giver adgang til padelbanen i hele 2024.

HOG Tennis udbyder nu to helt nye kontingenter. Begge kan bruges til at spille alt det padeltennis man lyster inden til udgangen af 2024.

Du skal være hurtig for at få fingrene i disse tilbud, da der kun er 60 stk. og hvert af de to kontingenttyper.

Første kontingent er et kombineret Tennis + Padel kontingent. For 1.500 kr. kan man spille padel og tennis i hele 2024 sæsonen.

- Andet kontingent er et rent padelkontingent til 1.000 kr. Kontingentet giver adgang til padelbanen hele 2024 sæsonen.

Hvordan køber jeg kontingenterne.

1. Opret din profil ved (i øverste højre hjørne) at klikke på Opret profil.
    - Når det er gjort, modtager du en email som kvittering.
  2. Herefter kan du blive medlem ved at betale dit padelkontingent. Det gør du ved at klikke på Banebooking (i øverste menulinje). Derfra går du ind på Betal her og vælger det abonnement, du vil købe.
  3. Herefter opretter du dig på www.Matchi.se og anmoder om medlemskab af HOG Tennis.
  4. Du kan nu spille alt det padel du vil og reserverer padelbanen med MATCHi app’en. Vi har åbent fra 06.00 til 22.00 hver dag.

*) Spiller man med gæster (personer som ikke har kontingent) skal man overføre 40 kr. pr. time pr. spiller til MobilPay 731229.

Man kan også som tennismedlem fortsat leje banerne pr. time for 80 kr. indtil kl. 15 og efter kl. 15 til 100 kr.

Skynd dig at få købt et af kontingenterne og så glæder vi os til at se jer på tennis- og padelbanerne snarest.

Mvh.

Tennisudvalget